خسروپناه، عبدالحسین و حسن پناهی آزاد (1388)، نظام معرفتشناسی صدرایی، قم: سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشۀ اسلامی.
خسروپناه، عبدالحسین و حسن پناهی آزاد (1389)، هستیشناسی معرفت، تهران: امیرکبیر.
خواجوی، محمد (1378)، ترجمۀ اسفار اربعة، ج 2، تهران: مولی.
دنسی، جاناتان (1385)،آشنایی با معرفتشناسی معاصر، ترجمۀ حسن فتحی، تبریز: مؤسسۀ تحقیقاتی علوم اسلامی انسانی دانشگاه تبریز.
رهبر، حسن، شمسالله سراج، و سیدیحیی یثربی (1396)،«نقد روششناختی جایگاه عرفان درمقام داوری در روششناسی فلسفۀ ملاصدرا»،آینه معرفت، س 17،ش 51.
شمس، منصور (1392)،آشنایی با معرفتشناسی، تهران: طرح نو.
شیرازی، محمدصدرالدین (1360)،أسرار الآیات و أنوار البینات، تهران: انجمن اسلامی حکمت و فلسفۀ اسلامی.
شیرازی، محمدصدرالدین (1361)،الحکمة العرشیة، تهران: مولی.
شیرازی، محمدصدرالدین (1363)،مفاتیح الغیب، تهران: وزارت فرهنگ و آموزش عالى، انجمن اسلامى حکمت و فلسفۀ ایران، مؤسسۀ مطالعات و تحقیقات فرهنگى.
شیرازی، محمدصدرالدین (1425)،الحاشیة على الإلهیات الشفاء، قم: بیدار.
شیرازی، محمدصدرالدین (1354)،المبدأ و المعاد، تهران: انجمن حکمت و فلسفۀ ایران.
شیرازی، محمدصدرالدین (1363)،المشاعر، تهران: طهوری.
شیرازی، محمدصدرالدین (1366)،تفسیر القرآن الکریم، قم: بیدار.
شیرازی، محمدصدرالدین (1420)،مجموعۀ رسائل فلسفى، تهران: حکمت.
شیرازی، محمدصدرالدین(1981)،الحکمة المتعالیة فی الأسفار العقلیة الأربعة بیروت: دار إحیاء التراث العربی.
صلواتی، عبدالله (1394)،«تعین معرفتی فلسفة ملاصدرا و نقددو دیدگاه»،حکمت و فلسفه، دورۀ 11، ش 2.
عبادی، احمد (1393)،«تأملی بر دوگانهانگاری مقام گردآوری و مقام داوری در مطالعۀ دینی»،اندیشۀ دینی، دورۀ 14، ش 53.
عبودیت، عبدالرسول (1390)،درآمدی بر نظام حکمت صدرایی، قم: مؤسسۀ آموزشی و پژوهشی امام خمینی.
علیزاده، بیوک (1376)،«ماهیت مکتب فلسفی ملاصدرا و تمایز آن از مکتبهای فلسفی دیگر»، خردنامه، دورۀ 1، ش 1.
فعالی، محمدتقی (1380)،«توجیه ترکیبی در حکمت سینوی و صدرایی»،ذهن، دورۀ 2، ش 5.
فعالی، محمدتقی (1380)،«عیار نقد: ارزیابی نقدی بر مقالۀ توجیه ترکیبی»، ذهن، دورۀ 2، ش 8.
قاسمی، زهرا و محمد سعیدیمهر (1389)، «مبناگرایی در بوتۀ نقد»،دوفصلنامۀ فلسفی شناخت، دورۀ 1، ش 62.
فرامرز قراملکی، احد (1377)، «رویآورد بین رشتهای و هویت معرفتی فلسفۀ صدرایی»،مقالات و بررسیها، ش 63.
کشفی، عبدالرسول (1383)،«فروکاهش (تحویل) نظریۀمعرفتشناسی مبناگروی به تلائم»، مجلةدانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی اصفهان، ش 39.
کشفی، عبدالرسول (1383)، «تعریف سهجزئی معرفت و شرط چهارم»، پژوهشنامۀ فلسفۀ دین، دورۀ 2، ش 1.
کشفی عبدالرسول (1385)، «دستهبندی نظریههای توجیه معرفتشناختی»، نامۀ حکمت، دورۀ 4، ش 2.
کیاشمشکی، ابوالفضل (1386)،مجموعهمقالات منتخب دومین همایش جهانی حکیم ملاصدرا، تهران: بنیاد حکمت اسلامی صدرا.
گرگین، باقر، نجف یزدانی و علی نصرآبادی (1395)، «مبناگرایی حداکثری ملاصدرا و توجیه معرفت»، پزوهشهای معرفتشناختی، دورۀ 5، ش 12.
Cain, Jonathan L(2013),Moral Foundherentism, Mississippi: Honors Teses.
Haack, susan(1993),Evidence and Inquiry Towards Reconstruction in Epistemology, Massachusetts: Blackwell Publishers.
Haack, Susan(1993),Evidence and Inquiry: Towards Reconstruction in Epistemology, Cambridge, Massachusetts: Blackwell.
Lightbody, Brian (2006),“Virtue Foundherentism”,criterion,no. 20
Christias, Dionysis (2015),A“Critical Examination of BonJour’s, Haack’s, and Dancy’s Theory of Empirical Justification”, Logos and Episteme, vol. 6, no. 1.